loading...
اخبار منچستر یونایتد
شهاب بازدید : 14 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - در لحظه‌ای از آخرین ساعت‌های فصل نقل و انتقالات خبر از امضا قرارداد میان سیکویرا مدافع چپ گرانادا با رئال مادرید بود. کمبود وقت و منتفی شدن رفتن کوئنترائو به منچستر سبب این شد که انتقال سیکویرا به مادرید هم منتفی شود.

به گزارش فوتبال اسپانیا، رفتن کوئنترائو به منچستر و آمدن سیکویرا به رئال مادرید، منتظر تصویب شدن از طرف فیفا بوده است و به نظر می‌‌رسد در لحظه ای، سیکویرا با رئال مادرید قرارداد امضا کرده باشد. مدیر برنامه‌های این بازیکن وی را در فرودگاه به مقصد بنفیکا نگه داشت تا مذاکرات رسمی‌ میان باشگاه مادریدی با مدیر برنامه‌های این بازیکن ۲۷ ساله به نتیجه رسمی‌ برسد. طبق گزارشات فکسی از طرف باشگاه مادریدی به فرودگاه ارسال شده بود تا سیکویرا آن را امضا کند. سیکویرا هم آن قرارداد را امضا می‌‌کند و به مادریدی باز می‌‌گردند اما منتفی شدن خروج کوئنترائو سبب این شد که مادرید قید سیکویرا را بزند و این بازیکن هم به باشگاه بنفیکا منتقل شد.

شهاب بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - هافبک اورتون اعتقاد دارد با رفتن بینز و فلایینی مشکلی پیش نخواهد آمد و این باشگاه لیورپولی بازیکنان جایگزین آن ها را دارد.

به گزارش Goal.com، لئون عثمان  از رفتن فلایینی و لیتون بینز به منچستر یونایتد مطمئن نیست، اما اعتقاد دارد احتمالا تا آخرین ساعات نقل و انتقالات فلایینی به جمع سرخ پوشان منچستری بپیوندد.

هم چنین در پی رد دو پیشنهاد پیاپی منچستریونایتد توسط سران اورتون، احتمالا یونایتد تا ساعاتی دیگر آخرین پیشنهاد خود برای این بازیکن را ارائه خواهند داد.

اما لئون عثمان ادعا می کند ماندن و رفتن این دو بازیکن هر دو به نفع باشگاه است. 

وی در این باره به دیلی میل گفت:"من آرزو دارم این دو بازیکن در اورتون بمانند، و تا آخر دوشنبه شب در اورتون بمانند."

"هیچ کس علاقه ندارد بهترین بازیکن تیم اش را از دست بدهد، قطعا همه هواداران اورتون نیز خواهان ماندن این دو بازیکن هستند، اما ما در دنیا واقعی زندگی می کنیم و این انتقالات اجتناب نا پذیر است."

در همین بین باشگاه اورتون نیز علاقه خود برای جذب هافبک ویگان جیمز مک کارتی و دو بازیکن سیتی  یعنی جولن لسکات و گرت بری ابراز کرده است. 

عثمان در ادامه افزود:"مانند همه باشگاه ها، هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست؛ اگر شخصی باشگاه را ترک کند، شما فقط باید به نبود وی عادت کنید و جایگزین وی را پیدا کنید."

شهاب بازدید : 4 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - در حالی که کمتر از 30 دقیقه به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است؛ باشگاه منچستریونایتد در انتقال هافبک اتلتیکو بیلبائو با مشکل مواجه شده است.

در حالی که پیشنهاد 25 میلیون پوندی منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن هررا توسط مسئولان بیلبائو پذیرفته شده بود، لحظاتی پیش اعلام شد که این انتقال با مشکل رو به رو شده است.

به گزارش اسکای لالیگا، بالاخائو پیش تر در توئیتر اعلام کرده بود که انتقال هررا به منچستر یونایتد قطعی است.

"هررا تست پزشکی یونایتد را پشت سر گذاشته است و قسمتی از مبلغ قرارداد نیز پرداخته شده است."

اما به نظر می رسد دیوید مویس از خرید هررا مطمئن نیست و به دنبال قطعی کردن دیگر گزینه های خود است. 

شهاب بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (1)
طرفداری - نیک پاول بازیکن جوان و آینده دار منچستریونایتد با امضای قراردادی قرضی به ویگان پیوست.

به گزارش BBC، این بازیکن که فصل گذشته با مبلغ 6 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوسته بود، امسال با قراردادی قرضی برای یک فصل با ویگان پیوست.

از پاول بازیکن 19 ساله انگلیسی به عنوان یکی آینده داران این باشگاه یاد می‌شود. وی فصل گذشته را در آکادمی باشگاه یونایتد سپری کرد و امسال برای کسب تجربه بیشتر و پیشرفت فوتبالش به صورت قرضی به تیم دست دومی ویگان پیوسته است.

شهاب بازدید : 8 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (1)
طرفداری - مارونه فلینی شب گذشته در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات به منچستر یونایتد پیوست و در با شبکه MUTV نخستین مصاحبه رسمی خود را انجام داد.

اکنون به عنوان یک بازیکن منچستر یونایتد چه احساسی داری؟

”بسیار بسیار خوشحالم. لحظه بزرگی برای من است. زمان بسیاری را منتظر چنین روزی بودم‏، برای آن تلاش‌های زیادی کردم و از پیوستم به این باشگاه بزرگ و فوق العاده خوشنودم.“

زمانی که دریافتی یونایتد به دنبال توست، آیا دوست داشتی به منچستر بیایی؟

”البته!‌ یونایتد بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال دنیا است و بدیهی است که می‌خواستم به آن ملحق شوم. همه کار کردم تا به این تیم بیایم.“

- امروز چگونه بود؟ درست در لحظه آخر به یونایتد منتقل شدی.

”روزی طولانی و سخت بود. تا آخرین لحظه صبر کردم... می‌دانستم شرایط چگونه است اما، روز دشواری بود.“

- پیشتر در اولدترافورد بازی کرده‌ای و گل به ثمر رساند‌ه‌ای، آیا این روند با پیراهن سرخ نیز ادامه پیدا می‌کند؟ 

”استادیومی باعظمت و باشگاهی بزرگ است. امیدوارم گل‌های بسیاری برای منچستر یونایتد به ثمر برسانم.“

- به عنوان یک بازیکن منچستر یونایتد‏‌، به دنبال چه چیزی هستی؟

”در دوران جوانی آرزویم بازی برای منچستر یونایتد بود. اکنون اینجا هستم و تمام توان خود را برای ارائه بهترین نمایش به کار خواهم گرفت. می‌خواهم افتخار کسب کنم. این مهم‌ترین نکته است.“

شهاب بازدید : 4 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - هافبک ژاپنی منچستر یونایتد ادعا می کند، برای حضور خود در ترکیب اصلی می جنگد و شایعه حضور در هر باشگاه دیگری را نیز رد کرد.

به گزارش اسکای اسپورتس، این هافبک 24 ساله هم اکنون به عنوان کاپیتان تیم ملی ژاپن برای بازی های دوستانه این تیم مقابل غنا و گواتمالا انتخاب شده است.

کاگاوا  تا کنون مورد توجه سرمربی جدید یونایتد قرار نگرفته و تنها حضوری هفت دقیقه ای در سوپر کاپ انگلستان داشته است.

وی در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس اظهار داشت:" رسیدن به شرایط ایده آل و مناسب زمان می برد؛ اما من نهایت سعی و تلاشم را برای حضور در ترکیب اصلی می کنم."

او هم چنین در مورد وضعیت خود در یونایتد گفت:" قطعا تا دو سال دیگر در یونایتد می مانم، و قصدی برای ترک این باشگاه را ندارم."

اخیرا هواداران بروسیا دورتموند خواهان بازگشت وی به جمع طلایی پوشان شده بودند.

شهاب بازدید : 7 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - روز گذشته منچستر یونایتد در آخرین دقائق فرصت نقل و انتقالات مارون فلینی را جذب کرد.

مبلغ انتقال فلینی 27.5 میلیون یورو است.

فلینی سابقه همکاری با مویس را در اورتون دارد.

وی برای اورتون 118 بازی انجام داده است.

فلینی عنوان کرده است، حضور در منچستریونایتد از آرزوهای وی بوده است.

او منچستر یونایتد را باشکوه ترین و بزرگترین باشگاه دنیا خوانده است.

از او به عنوان بزرگترین خرید امسال منچستریونایتد یاد می شود.

شهاب بازدید : 3 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - کاپیتان صربستانی منچستر یونایتد با منتقدین یونایتد هم عقیده نیست و با شروع بد تیمش موافق نیست و معتقد است با گذر زمان مشکلات تیم حل می شود و روند تیم رو به بهبودی خواهد بود.

شیاطین سرخ برابر لیورپول ۱ - ۰ شکست خوردند تا با همان ۴ امتیاز از سه بازی در رده هفتم جدول قرار بگردند.

اگرچه بسیاری از منتقدین فوتبال معتقدند یونایتد صلابت همیشگی خود را در این فصل از دست داده است اما نمانیا ویدیچ با آنها هم نظر نیست و معتقد است یونایتد روند بهبودی در پیش روی خود دارد و به زودی به دوران اوج خود می رسد.

ویدیچ در مصاحبه با Sun گفت:

" من نمی گویم ما نگران شرایط هستیم، اما باید بهبود پیدا کنیم و پیشرفت کنیم.

" گل نزدن تیم تا حدی نگران کننده است اما نه آنقدر که بگوییم تیم در گل زدن مشکل دارد! 

مطمئنا در آینده همه مشکلات بر طرف می شود و خیلی زود به روال گذشته باز خواهیم گشت."

شهاب بازدید : 4 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - بر طبق گزارشات باشگاه منچستریونایتد از رئال مادرید در مورد شرایط مسوت اوزیل، سامی خدیرا و پس از آن لوکا مودریچ سوال کرده بود. شیاطین سرخ در فصل نقل و انتقالات تنها توانستند که با فلینی قرارداد امضا کنند.

 به گزارش فوتبال اسپانیا، در همان روزی که منچستریونایتد برای خرید آندر هررا تلاش می‌‌کردند، به نظر می‌‌رسد که باشگاه منچستر به یک باره سعی‌ در خرید هافبکی دیگری داشته است. طبق شنیده‌ها منچستریونایتد تلاش می‌‌کرده است که با قراردادی ۴۵ میلیون یورویی اوزیل را از چنگ آرسنال در بیاورد. پیش از آن هم برای خرید سامی خدیرا تلاش کرده است.

یونایتد پس از ناموفق بودن در خرید اوزیل و خدیرا، برای لوکا مودریچ هم تلاش کرد که رئال مادرید این پیشنهاد را هم رد کرد.

شهاب بازدید : 5 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - گزارشات از اسپانیا حاکی‌ از آن است که انتقال فابیو کوئنترائو از رئال مادرید به منچستر یونایتد در آخرین ساعت پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به هم خورده است.

 به گزارش فوتبال اسپانیا، بر خلاف صحبت‌هایی‌ که مبنی بر ماندن کوئنترائو در مادرید مطرح بود، یونایتد در آخرین ساعت فصل نقل و انتقالات برای خرید این مدافع پرتغالی تلاش کرد و به نظر می‌‌رسید که وی را به خدمت گرفته باشد. با این حال از انگلستان خبر می‌‌رسد که اتمام فصل نقل و انتقالات و کمبود زمان کافی‌ برای انتقال کوئنترائو، سبب به هم خوردن معامله این بازیکن شده است. پس از به هم خوردن این انتقال، رئال مادرید هم دیگر برای سیکویرا از گرانادا که به عنوان جانشین این مدافع پرتغالی از وی یاد می‌‌شود، تلاش نکرده است.

شهاب بازدید : 4 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداري – ليگ برتر انگليس در تابستان 2013 نيز به عنوان قويترين ليگ اروپا، از لحاظ اقتصادي معرفي شد.

بر طبق گزارش سايت Eurosport، بيست باشگاه انگليسي حاضر در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر در مجموع 768 ميليون يورو براي خريد بازيكنان جديد هزينه كرده اند. كه اين مبلغ بسيار بيشتر از ساير ليگ هاي فوتبال معتبر اروپايي است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط اين سايت، باشگاههاي انگليسي امسال 150 ميليون يورو بيشتر از سال قبل هزينه كرده اند كه اين افزايش هزينه 29 درصدي،‌ بيشتر به خاطر افزايش درآمد اين باشگاهها، از محل فروش حق امتياز پخش تلويزيوني بازي هايشان بوده است.

تيم هاي حاضر در لاليگاي اسپانيا و سري آ ايتاليا نيز هريك در مجموع 395 ميليون يورو صرف خريد بازيكنان مورد نياز خود كرده اند. تيم هاي حاضر در لوشامپيونه فرانسه نيز در مجموع 375 ميليون يورو در فصل نقل و انتقالات تابستاني امسال هزينه كرده اند، و در نهايت بوندسليگاي آلمان با هزينه 270 ميليون يورويي در رده پنجم اين رده بندي قرار دارد.

از ليگ برتر انگليس تيم هاي شركت كننده در رقابت هاي امسال ليگ قهرمانان اروپا،‌ كه شامل منچسترسيتي، منچستريونايتد، چلسي و آرسنال مي باشند، به تنهايي 270 ميليون يورو را صرف خريد بازيكنان جديد كرده اند كه خريد مسوت اوزيل توسط آرسنال از رئال مادريد،‌گران ترين نقل و انتقالات اين فصل ليگ جزيره مي باشد.

در اسپانيا رئال مادريد با صرف هزينه 100 ميليون يورويي براي به خدمت گرفتن گرت بيل پيشتاز است. گران ترين خريد در ايتاليا مربوط به انتقال هيگواين از رئال مادريد به ناپولي به ارزش 37 ميليون يورو مي باشد و در آلمان اين عنوان به خاطر خريد ماريو گوتسه به مبلغ 37 ميليون يورو به بايرن مونيخ رسيده است.

در فرانسه نيز خريد كاواني به مبلغ 64 ميليون يورو  توسط پاريس سن ژرمن و فالكئو به مبلغ 60 ميليون يورو توسط موناكو، به عنوان گران ترين نقل و انتقالات به حساب مي آيند. 

شهاب بازدید : 3 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری-منچستر یونایتد خوشحال است که اعلام کند نانی قراردادش را تا سال 2018 تمدید کرده است .

دیوید مویس می گوید: "من واقعا خوشحالم که نانی قراردادش را تمدید کرده است. او توانایی بالایی دارد و در 26 سالگی در اوج دوران بازیش قرار دارد. من از توجهش به تمرینات تحت تاثیر قرار گرفته ام و مشتاق همکاری با وی در فصلهای اینده هستم."

نانی ، وینگر پرتغالی نیز در این باره گفت: "بازی برای یونایتد تجربه فوق العاده ای برای من بوده است. وقتی که به این باشگاه آمدم تصور دست یافتن به چنین موفقیت هایی را نمی کردم. تمرین کردن روزانه با بازیکنان درجه یک که میخواهند هر سال جام ببرند محرک بسیار بزرگی برای من است. من بسیار خوشحالم که مربی جدید به من باور دارد و مشتاق کمک کردن به تیم برای کسب موفقیت های بیشتر در این فصل هستم."

شهاب بازدید : 9 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (1)
طرفداری – آندر هررا هافبک اتلتیک بیلبائو هرگونه توافق برای پیوستن به باشگاه منچستریونایتد را تکذیب کرد.

به گزارش سایت بین المللی گل، باشگاه منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی 36 میلیون یورویی خواهان جذب هافبک 24 ساله اتلتیک بیلبائو بودند، که این پیشنهاد توسط باشگاه اسپانیایی رد شد.

هررا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من به هیچ توافقی با باشگاه منچستریونایتد دست پیدا نکردم. من می دانستم که باشگاه یونایتد به من پیشنهاد داده است، ولی از عکس العمل باشگاه در قبال این پیشنهاد و جوابی که به منچستر خواهد داد باخبر بودم."

"افتخار می کنم که منچستر به من پیشنهاد داد و اتلتیک خواهان بقای من شد. منچستریونایتد یک پیشنهاد رسمی به من ارائه داد و اتلتیک نمی خواست مذاکره کند و این نشان می دهد من برای آن ها ارزشمند هستم."

"من از اینکه یکی از بزرگترین باشگاه های جهان مثل یونایتد به من پیشنهاد داده احساس خوبی نصیبم شد. وکلای من در دفاتر LFP نبودند. نمی دانم چه کسی به عنوان نماینده من با منچستر مذاکره کرده است."

"من فقط می خواهم به شما بگویم چه اتفاقاتی رخ داد. من هرگز با باشگاه یونایتد مذاکره نکردم. آن ها با ارائه پیشنهادی 36 میلیون یورویی قصد داشتند من را برای ترک بیلبائو اغوا کنند. من هرگز خودم را در تیم دیگری ندیدم."

شهاب بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری- ادوین فن درسار، دروازه بان سابق افسانه ای تیم ملی هلند و تیم هایی چون یوونتوس و منچستر یونایتد، با آمار خارق العاده 1311 دقیقه گل نخوردن، رکورددار طولانی ترین میزان کلین شیت (Clean Sheet) در لیگ برتر است.

برای دسترسی به حقایق فوتبالی گذشته، اینجا کلیک کنید.

شهاب بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری - منچستر یونایتد که دارای 3 قهرمانی در این رقابت هاست و از تیم های قدرتمند این رقابت ها به شما می رود، ترکیب خود را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده است.

به گزارش اسکای اسپورتس، قهرمان لیگ برتر انگلستان اسامی بازیکنان خود را برای رقابت در لیگ قهرمانان 2013/14 اعلام کرده است.

 

دروازه بان ها: داوید دخیا، آندرس لیندگارد، جانسن  

مدافعان: رافائل، اورا، جونز، فردیناند، جانی ایوانز، اسمالینگ، ویدیچ، کین، فابیو

هافبک ها: اندرسون، گیگز،کریک، نانی ، یانگ، کلورلی، والنسیا، کاگاوا، توربه، زاها، بوتنر، فلینی ، لینگارد

مهاجمان: رونی، فن پرسی، ولبک، چیچاریتو

شهاب بازدید : 4 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری-تا ماه سپتامبر گذشته ، مایکل کریک تعداد جامهایی که با یونایتد بدست آورده بود از تعداد بازی های ملی اش بیشتر بود تا اینکه روی هاجسون او را به تیم ملی دعوت کرد و کریک در 4 بازی از 6 بازی مقدماتی جام جهانی برای انگلستان بازی کرد.

در شرایط کنونی طبیعتا کریک احساس میکند که روزهای خوب او با تیم ملی در راه است.
مایکل میگوید : " حتی فکر این که جام جهانی آخرین تورنومنت من با تیم ملی هست هم به ذهنم نیامده.شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.این یک فرصت بزرگ و عالی است اما اصلا به عنوان آخرین تورنومنت من نیست.نه.هیچ دلیلی نمیبینم که به همین زودی من به فکر اتمام دادن به فرصت هایم باشم."
هاجسون تنها کسی نبود که نتوانست از نمایش عالی او صرف نظر کند،کریک فصل پیش برای اولین بار در تیم منتخب لیگ جزیره قرار گرفت،درحالی که سرالکس هم از نمایش فوق العاده او در بهترین فصل حضورش در یونایتد تمجید زیادی کرد.
کریک در این مورد گفت : برای من شخصا،فکر میکنم که فصل پیش نسبت به دو یا سه فصل قبل متفاوت نبود.احساس میکنم فرم من خوب بود، خیلی استوار بود.من نمیخواهم خوشحالی ام از نحوه پیش رفتن فصل قبل را کتمان کنم اما آن به این شکل نبود که من به یک باره از یک سطح به سطح بالاتر پرش کنم.
من طبیعتا بهترین فصلم را داشته ام اما قضاوت سخت است. این مردم هستند که قضاوت میکنند.من در کارم تفاوتی ایجاد نکردم.این اتفاقات با مرور زمان برای من رخ داد.گاهی میان خوش شانسی و بدشانسی تفاوت چندانی نیست.فکرمیکنم این جزئیات هستند که همه چیز را تغییر میدهند."
کریک اذعان داشت که تجربه اش کمک زیادی به او کرده و میگوید : "گاهی کمی نیاز است که شما به عقب برگردید و از تجربه استفاده کنید.شما باید یک دید ثابت داشته باشید.در طی دوران بازیگری فراز و نشیب های زیادی وجود دارد.فراز های خیلی خوب هستند ، بهترین چیز در دنیا، اما ناگهان چند بازی بد و نتیجه بد ، این بدترین چیز در دنیاست.شما به عنوان یک بازیکن باید حد وسط را داشته باشید در غیر این صورت نمیتوانید موفق شوید."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    خوراکهای خبری
    اخبار آکادمی
    سایت رسمی باشگاه
    سایت گل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,764