loading...
اخبار منچستر یونایتد
شهاب بازدید : 8 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (1)
طرفداری - مارونه فلینی شب گذشته در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات به منچستر یونایتد پیوست و در با شبکه MUTV نخستین مصاحبه رسمی خود را انجام داد.

اکنون به عنوان یک بازیکن منچستر یونایتد چه احساسی داری؟

”بسیار بسیار خوشحالم. لحظه بزرگی برای من است. زمان بسیاری را منتظر چنین روزی بودم‏، برای آن تلاش‌های زیادی کردم و از پیوستم به این باشگاه بزرگ و فوق العاده خوشنودم.“

زمانی که دریافتی یونایتد به دنبال توست، آیا دوست داشتی به منچستر بیایی؟

”البته!‌ یونایتد بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال دنیا است و بدیهی است که می‌خواستم به آن ملحق شوم. همه کار کردم تا به این تیم بیایم.“

- امروز چگونه بود؟ درست در لحظه آخر به یونایتد منتقل شدی.

”روزی طولانی و سخت بود. تا آخرین لحظه صبر کردم... می‌دانستم شرایط چگونه است اما، روز دشواری بود.“

- پیشتر در اولدترافورد بازی کرده‌ای و گل به ثمر رساند‌ه‌ای، آیا این روند با پیراهن سرخ نیز ادامه پیدا می‌کند؟ 

”استادیومی باعظمت و باشگاهی بزرگ است. امیدوارم گل‌های بسیاری برای منچستر یونایتد به ثمر برسانم.“

- به عنوان یک بازیکن منچستر یونایتد‏‌، به دنبال چه چیزی هستی؟

”در دوران جوانی آرزویم بازی برای منچستر یونایتد بود. اکنون اینجا هستم و تمام توان خود را برای ارائه بهترین نمایش به کار خواهم گرفت. می‌خواهم افتخار کسب کنم. این مهم‌ترین نکته است.“

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهمان در تاریخ 1392/07/24 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

خوش آمدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    خوراکهای خبری
    اخبار آکادمی
    سایت رسمی باشگاه
    سایت گل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 1,773