loading...
اخبار منچستر یونایتد
شهاب بازدید : 3 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
طرفداری-منچستر یونایتد خوشحال است که اعلام کند نانی قراردادش را تا سال 2018 تمدید کرده است .

دیوید مویس می گوید: "من واقعا خوشحالم که نانی قراردادش را تمدید کرده است. او توانایی بالایی دارد و در 26 سالگی در اوج دوران بازیش قرار دارد. من از توجهش به تمرینات تحت تاثیر قرار گرفته ام و مشتاق همکاری با وی در فصلهای اینده هستم."

نانی ، وینگر پرتغالی نیز در این باره گفت: "بازی برای یونایتد تجربه فوق العاده ای برای من بوده است. وقتی که به این باشگاه آمدم تصور دست یافتن به چنین موفقیت هایی را نمی کردم. تمرین کردن روزانه با بازیکنان درجه یک که میخواهند هر سال جام ببرند محرک بسیار بزرگی برای من است. من بسیار خوشحالم که مربی جدید به من باور دارد و مشتاق کمک کردن به تیم برای کسب موفقیت های بیشتر در این فصل هستم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    خوراکهای خبری
    اخبار آکادمی
    سایت رسمی باشگاه
    سایت گل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,765