loading...
اخبار منچستر یونایتد
شهاب بازدید : 9 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (1)
طرفداری – آندر هررا هافبک اتلتیک بیلبائو هرگونه توافق برای پیوستن به باشگاه منچستریونایتد را تکذیب کرد.

به گزارش سایت بین المللی گل، باشگاه منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی 36 میلیون یورویی خواهان جذب هافبک 24 ساله اتلتیک بیلبائو بودند، که این پیشنهاد توسط باشگاه اسپانیایی رد شد.

هررا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من به هیچ توافقی با باشگاه منچستریونایتد دست پیدا نکردم. من می دانستم که باشگاه یونایتد به من پیشنهاد داده است، ولی از عکس العمل باشگاه در قبال این پیشنهاد و جوابی که به منچستر خواهد داد باخبر بودم."

"افتخار می کنم که منچستر به من پیشنهاد داد و اتلتیک خواهان بقای من شد. منچستریونایتد یک پیشنهاد رسمی به من ارائه داد و اتلتیک نمی خواست مذاکره کند و این نشان می دهد من برای آن ها ارزشمند هستم."

"من از اینکه یکی از بزرگترین باشگاه های جهان مثل یونایتد به من پیشنهاد داده احساس خوبی نصیبم شد. وکلای من در دفاتر LFP نبودند. نمی دانم چه کسی به عنوان نماینده من با منچستر مذاکره کرده است."

"من فقط می خواهم به شما بگویم چه اتفاقاتی رخ داد. من هرگز با باشگاه یونایتد مذاکره نکردم. آن ها با ارائه پیشنهادی 36 میلیون یورویی قصد داشتند من را برای ترک بیلبائو اغوا کنند. من هرگز خودم را در تیم دیگری ندیدم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/06/14 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

fg


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    خوراکهای خبری
    اخبار آکادمی
    سایت رسمی باشگاه
    سایت گل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,769